esmaspäev, 5. jaanuar 2015

Murdmatu


Veronica Roth

Head uut aastat kõigile! Ongi uus aasta käes ja vaheaeg kohe läbi. Minu vaheaeg oli väga tore ja tegevusrohke. Kõigi nende tegevuste kõrval jõudsin läbi lugeda ka ühe raamatu, mille ma jõuludeks sain.
Raamat "Murdmatu" on “Lahkulööja” triloogia viimane kolmas raamat. Olin väga kaua oodanud, et seda lugeda ja lõpuks avanes mul võimalus. Kui meile teada anti, et me peame vaheajal läbi lugema ühe noorteraamatu teadsin ma kohe mida lugema hakkan.
Raamat oli väga üllatav ja tegevusrohke. Tris ja veel mõned inimesed, kes olid vastu killasüsteemi kaotamisele moodustasid rühmituse “murdmatud”. Nad lahkusid linnast ja avastasid välismaaailma. Nad avastasid, et kogu nende elu oli olnud vale. Ühe ainsa otsusega muutus nii palju. Hetk ja kõik oli teisiti. Üks nupuvajutus ja ajalugu muutus igaveseks. Üks ohver ja kogu linn pääseb. Kõigi saatus, nende mälestused, unistused, on ühe inimese otsustes kinni. Nii palju saan ma ette öelda.
Selle triloogia raamatutega on alati nii, et sa ei saa neilt silmi pöörata. Ma lihtsalt ei suuda lugemist lõpetada. Need on minu jaoks lihtsalt sõltuvust tekitavad. Kui see raamat mul läbi sai ja ma aru sain, et see oli viimane osa muutusin ma päris kurvaks. Mind haaras see raamat. Tunded olid nii erinevad. Viha, kurbus, rõõm, armastus, pettumus, lein, igatsus. Kõik. Seal oli kõike.

Kellele noorteraamatud meeldivad siis soovitan soojalt. Aga varuge endale taskurätikuid, sest mina oma pisaraid tagasi ei suutnud hoida. Head lugemist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar